Direktlänk till inlägg 27 maj 2013

Teatern

Av Göran Mattsson - 27 maj 2013 16:34

 


På lördagseftermiddagen gick vi, ca 100 personer, på teatern Triss i Kaniner med Facit i hand. En historia med anor från lärlingstiden.

Många kände igen sig och i flera gestaltade personer i lustspelet. Blandat med lite sanning och påhittade saker, men det mesta var sant.





 



Undertecknad samspråkar med Kaninen Bengt, som träffade sin ungdoms kärlek efter 50 år. Hon  var fortfarande lite rådvill.


På detta sätt tackar undertecknad för en trevlig och rolig helg i gamla Åtvid. Hoppas att vi ses någon gång i framtiden, undertecknad lovar att anordna något vid nästa jubileum, då Åtvidaberg firar 650 år.


Grand Finale.

Stampe Kanin













 
 
film dissertation

film dissertation

18 juli 2016 07:00

Quite interesting surrounding for theatre institution. Also, as I understand, there are many people who likes watch Kind of Rabbits with hindsight. Thanks for funny photos a lot.

http://dissertationwriting.services

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Göran Mattsson - 5 juni 2020 20:48

Hej. har nu skapat ett instagram konto.   Bloggen kommer att finnas kvar ett tag till,men det     nya inlägg kommer på insta'    Instagram :   facityrko   Välkommna ...

Av Göran Mattsson - 3 juni 2020 10:15


    Ha en skön sommar. En bra hobby bygg lego, Instagramtips. #folketpafacit   Några som gjort en bok om Facit, Mitt insta. #mattssongoran Välkommna ...

Av Göran Mattsson - 29 februari 2020 09:26

  Kulla och Gurra   Gurra,Bosse och Kurt     P-O. Kulla och Göran       Janne,Björn ochJag   Kaj och Kosha. Jag tror namnen stämmer . Hör gärna av er. g.mattsson45@gmail.com ...

Av Göran Mattsson - 24 februari 2020 15:11


    Våra chefer. På Solnavekstaden.  Karl Erik Johansson. Henry och Bror, Henry hade jag som chef i Norrtälje, tack vara honom hamnade jag i Åtvidaberg. Fler bilder kommer. Har du någon bild,som vi kan lägga in. Skicka mail g.mattsson45@gmail....

Av Göran Mattsson - 17 december 2019 15:43


  Mina gubbar. Titta in på mitt instagram #mattssongoran har gjort en sida om gubben. Har du någon gubbe? Skicka in en bild. ...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards